KASPERSKY OFFLINE UPDATE KIS/KAV/PURE - 12 DECEMBER 2011

Yazar:


Nasıl Kaspersky Çevrimdışı Update:

Kaspersky Offline Update için aşağıdaki adımları takip edin.

Adım-1: Kaspersky ana sayfasını açın. (Örneğin Kis 2010) ve ayarları tıklatın.

Adım 2: Karşınıza çıkan pencerede "ayarlar", sonra "My güncelleme merkezi" ilk ve tıklayınız

Adım 3: Şimdi gelen pencerede "Add" butonuna tıklayın lütfen

Adım 4: indirdiğiniz ve kaydedilen "Kaspersky çevrimdışı Güncellemeler" klasörüne (zip dosyası) için gelen yeni pencerede göz atın. seçin ve Tamam düğmesine tıklayın.

Adım-5: "Kaspersky Lab güncelleme sunucusuna" karşı kutusunun işaretini kaldırın ayarları tutun ve "çevrimdışı Kaspersky güncellemeleri" seçili klasör karşı onay kutusunu işaretleyin. ve Tamam düğmesine tıklayın:

Adım 6: Bu gelen pencerede Tamam düğmesine tıklayın.

Adım 7: Ve son olarak tekrar 2010 Kaspersky ana penceresinde olacak. "Start Update" buraya tıklayın Sizin Kaspersky güncelleme başlayacaktır. Onun tamamlanması için bekleyin ve onun yapılır. Normalde maksimum 4 dakika sürer.
Yalnızca datebase güncelleme:
KAV / KIS 11 - 11.0.2.556
KAV / KIS 12 - 12.0.0.374
PURE / KTS - 9.1.0.124
Windows İşletim Sistemi: 32Bit ve 64 Bit
================================ 
Güncellemeler kadar kalır
12 Aralık 2011
200 MB

Buradan İndirin!
Şifre: debrastagi 

0 yorum → "KASPERSKY OFFLINE UPDATE KIS/KAV/PURE - 12 DECEMBER 2011"

Yorum Gönder

Keyciamca: KASPERSKY OFFLINE UPDATE KIS/KAV/PURE - 12 DECEMBER 2011.
KEYCİ AMCA